piątek, 18 lipca 2014

Informacja X (Wakacje, męczące wakacje. Na pewno mam racje....)

 Bananki Kochane c:
Jakoś w końcu wróciłam z wyjazdu i odmówiłam kolejnego w miejsce, z którego dopiero co wróciłam >< Dla was, dla siebie. Po prostu są rzeczy, którymi muszę się zająć w swoim mieście, a nie być ciągana z bratem i mamą nad jezioro xD Ale wypoczęłam sobie c: Mam nadzieję, że wy także sobie odpoczywacie. Swoją drogą też tak macie, że w wakacje nie wiecie jaki jest akurat dzień tygodnia? To zaskakujące, że większości się to miesza. Ale tak to jest. Bo co za różnica? Są wakacje i tyle. Po co konkretniej xD Hum, hum. Obiecałam minimum dwa rozdziały. I są dwa. Miały być trzy, aczkolwiek jednego nie skończyłam. Pewnie pojawi się jakoś w następnym tygodniu. A co dla was przygotowałam? Cofnęłam się do dzieciństwa i tego co sobie wtedy wymyślałam. I tak oto powstało Pragniesz zmiany? Jest to oneshot. Uprzedzam jednak, nie pisuje takich rzeczy, więc nie bądźcie zaskoczeni prostotą tego opowiadania. Nie ma tam yaoi, a główną bohaterką jest dziewczyna. Może wam przypadnie do gustu. A jak nie, to i tak było miło napisać coś nowego. C: Drugim opowiadaniem jest kolejny, czyli drugi rozdział Depression. Jakoś tak wyszło, że dodaje same opka napisane w pierwszej osobie. Wybaczcie mi to. Zwłaszcza jeżeli wolicie czytać te w trzeciej. Rozdział Nigdy Nie Zrezygnuję też powinien się niedługo pojawić c: Bardzo, bardzo dziękuję wam za komentarze. Nawet nie wiecie jaką one radość sprawiają. Jest ich niewiele, dlatego mają jeszcze większe dla mnie znaczenie C:  I dziękuję bardzo Pina Coladzie, Miyabi, Vergeness i Kuzaji za częste odzywanie się pod postami ♥ kochane bananki. Innym (anonimkom) również dziękuję. C: Również mojej osobistej korektorce - Mitsu. ♥ Podziękowania jak na jakiejś hali. Koniec. Nie przedłużając... miłego czytania c:

9 komentarzy:

  1. Oj tam, oj tam. Ja tu prawie nic nie robię, tylko mam zaszczyt czytania rozdziałów przed wszystkimi x3 To naprawdę nic wielkiego, Micchin ♥ Oby Ci tylko częściej wena dopisywała i żebyś zawsze była wypoczęta :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przecież to jest nic, o czym dobrze wiesz. Trzeba tylko mówić, że jest w porządku i praktycznie odsyłać niezmieniony tekst xD

      Usuń
  2. Opowiadanie Depression bardzo przypadło mi do gustu ♥
    Teraz zabieram sie za oneshota i do następnego :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że wypoczełaś. Cieszę się z nowej notki i ciekawi mnie przyszły tydzień....trzymam za słowo z następnym rozdziałem = ̄ω ̄=

    OdpowiedzUsuń
  4. hej hej hej dawno mnie tu nie było :3 widze kilka fajnych rozdziałów i mam nadzieje,że wena ci pozostanie, ale najbardziej nie moge sie doczekać AoKuro :3 miałam sama założyć bloga (nie tylko o tym) ale w końcu tego nie zrobiłam :( ale dalej w planach spoko xD ja byłam w rewalu było fajnie poza faktem,że byłam w szpitalu xD Pozdrawiam i pamiętaj dużo odpoczywaj bo człowiek urodził się zmęczony i żyje po to by odpocząć ! xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie dawno Cię nie widziałam. Ale w sumie wakacje to nic dziwnego x_x a przecie nie musisz ciągle komentować. c: Co do bloga trzymam kciuki! i pamietaj by sie pochwalić jak powstanie. A odpoczywam, albo nie. Ciężko stwierdzić. Dziękuje c:

      Usuń