środa, 15 stycznia 2014

Informacja IV (Urodziny mam, sialalala)


Misiaaaaki :x
I dubka x_x. Miała być notka specjalna, a jest tak specjalna jak.. >tu wstaw coś co sam wymyślisz< :x Mam już 20 lat. Boziu ;___; nie przeszkadza mi to czy coś, ale się nie czuje. No cóż. Sto lat dla mnie ^^ czy coś xD Oczywiście, żeby i dla was było coś fajnego, dostaniecie prezent c: rozdział I Depression oraz rozdział  Czarno-białej miłości. Chciałam też dodać rozdział z Parasolki, ale nie ma tak dobrze. A dla tych ciekawskich i niecierpliwych oznajmiam iż rozdział VII z Kuroko postaram sie wstawić do 26 stycznia. To jednak zależy kiedy będę miała egzamin, bo babka wciąż nam tego nie oznajmiła. Sesje mam w lutym, ale ona niby chce, żebyśmy później mieli wolne i byśmy pisali ten egzamin do końca tego miesiąca. Kto ją tam wie jak będzie. Na pewno zostaniecie przeze mnie poinformowani kiedy co będzie dodane. Albo w aktualce, albo zaglądajcie do zakładki Zapowiedzi.

8 komentarzy:

  1. Miharu nareszcie słyszę pozytywne wieści odnoście KnB tak się za tą seria stęskniłam ;-; ale nadszedł w końcu ten upragniony moment, prawda? Nie mogę się już doczekać tego dnia, wiesz że to pierwszy raz kiedy coś komentuje na blogu, znacznie częściej to robię na gg albo email. Jakoś nie przepadam za pisaniem komentarzy.

    PS. あなたの誕生日が幸せな日になりますように。

    OdpowiedzUsuń
  2. A tam, przesadzasz :P 20 lat to niby ten najlepszy wiek, co nie? :3
    Wszystkiego najlepszego!!! Nom, to idę czytać :3

    PS.
    tej, ty z Poznania jesteś?! o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha dziękuje c: nom jestem z Poznania a cu? xd

      Usuń
    2. A bo ja z Lubonia i takie oko, ktos z niedaleka *w*

      BTW masz błąd w linkach- nie jestem Lilienne, pewnie pokierowałaś się jedną z moich notek. Więc zmień proszę moją nazwę na Vergessenes Kind albo tiejcz, zeby nie wprowadzac ludzi w błąd, dobrze?

      Usuń
  3. Yatta ! No Miharu :3, wszystkiego najlepszego, zdrówka, weny :P i dobrze zdanej sesji :D
    Będzie co czytać :3
    Jeszcze raz stooo lat o(>.<)o

    OdpowiedzUsuń