piątek, 17 października 2014

Informacja XII

Moje Bananki! ;___;
Tak bardzo was zaniedbałam. Przykro mi. Zwłaszcza, że dziś bez rozdziału.... Ale no praca mnie wpierw porwała, bo zmienili mi stanowisko i teraz zapierdzielam <3 Później jeszcze uczelnia postanowiła mi zabrać trochę życia. A na koniec brak internetu, którego wciąż nie mam na wifi i muszę mieć podłączony kabel D: Myślę, że od przyszłego tygodnia powinno wszystko wrócić do normy, a ja znajdę czas na te moje twórczości dla was <3 Właśnie! Ktoś może wie, inni nie... ale w ten weekend (18-19 październik) jest konwent w Poznaniu - Japanicon 5. Będę w obydwa dni jakby się ktoś wybierał. A najłatwiej rozpoznać, że będę przebrana za Law'a z One Piece'a. Łącznie z włosami, które z naturalnego blondu przefarbowałam (co prawda szamponem) na czarno c: Śmiało podchodzić, przytulać, męczyć kiedy rozdział... znaczy pytać xD. Nie gryzę, nie szarpie, a pogadać zawsze można c: czy choćby się przywitać. Wgl na asku tak pusto, zero moich bananków. Ok, koniec marudzenia. Konwent - ten weekend, a później wracamy do wstawiania rozdziałów! c: Ostatnia sprawa. Chciałabym bardzo podziękować za komentarze. To takie kochane, że się upominacie o moją obecność na blogu ;__; Dziękuję!
Miłego owocki~

26 komentarzy:

  1. Yaaaay wróciłaś ;D Nie chce mi się troche czekać do następnego tygodnia na rozdzialik , ale dla cb przeczekam ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak długo nie ma nic nowego TT^TT Głupia praca. Głupie studia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy będzie nowy rozdział "Nigdy nie zrezygnuje"?

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak długo nic nie dodawałam ;___; jestem okrutna. Postaram się przed świętami, ale nie wiem, bo mam dwa kolokwia :c trzymajta kciuki to sie uda! c:

    OdpowiedzUsuń
  5. Nuhuhu, nic nie powstało, gdyż moje biedne laptopisko było w naprawie ;__; później znów szkoła, a teraz praca + święta. Ale mam wenę na pisanie (szkoda, że czasu mniej) to się coś pojawi NA PEWNO na początku stycznia. (Nie później niż 7mego?)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miharu-san ^_^ Wesołych Świąt. Pracuj dalej, wspieram duchem. I Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Miharu, Szczęśliwego Nowego Roku !!! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję wam bardzo ^^ tak bardzo obiecuje i nie ma ;___; zbliża mi się sesja, ale ej! Pociesze was! Rozdział NNZ na pewno się pojawi, bo nowy sezon KnB wyszedł i mnie nosi :D

    OdpowiedzUsuń
  9. No! Powodzenia na sesji! Ja sıę jeszcze nie zabrałam za KNB ;_;

    OdpowiedzUsuń
  10. Wgl, czy to nie Futaba-chan na avatarze :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Yup c: Futaba-chan ^^ ja obejrzałam jeden odcinek KnB, ale... z resztą muszę poczekać, nauka ważniejsza ;___;

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia z sesją (dawno mnie tu nie było : o)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oficjalnie uznaję Cię za martwą [*]
    Odezwij się, chociaż żeby powiedzieć, że nauka cię pochłania.
    Najszczersze kondolencje ;//
    Przykro mi trochę.
    Przepraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. EEEEEJ ;___; ale ja żyję! Ludzie z reala (nigdy nie byłam w tym sklepie) potwierdzą! Właśnie sobie pisze opowiadanie c:

      Usuń
  14. Go go! Miharu-chan
    /\,,/\
    (>ω<)
    < >

    OdpowiedzUsuń
  15. Było by fajnie gdyby coś sie pojawiło xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Może po Pyrkonie będzie miała więcej czasu, gdy już nie będzie pracowała nad cosplayem. ._. Go Micchin~! Wierzymy w Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nominuję cię do Libster Award
    http://zbiorekwyobrazni.blogspot.com/2015/04/libster-award.html# - tu szczegóły ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak tu - http://zbiorekwyobrazni.blogspot.com/p/libster-award.html

      Usuń
  18. Zawiodłam się trochę na tym blogu

    OdpowiedzUsuń
  19. Troche meczace jest te czekanie. Może jakaś notka,że żyjesz i blog jest aktywny ? serio coś takiego by sie przydało zwłaszcza,że te info jest sprzed 8 miesiecy :/

    OdpowiedzUsuń