niedziela, 27 lipca 2014

Informacja XI (no, bo gorąco no ;_; )

Jak tam moje bananki?
Ostatnio tak cichutko dosyć tutaj i na asku. Ale są wakacje, ludzie wyjeżdżają, a nie siedzą w chałupce jak ja xD Nie żebym była no life'em, ale miło było zostać samemu na tydzień i odpocząć od rodzinki. Obiecałam w tym tygodniu dać jeszcze jeden rozdział, którego nie skończyłam, ale wyszedł jakiś taki zaskakująco krótki. Choć pierwszy rozdział Parasolki  też taki był. Postaram się poprawić. Na 1 sierpnia mieliście dostać niespodziankę, niestety się nie wyrobię ;__; Od jutra mam na tydzień siostrzenicę pod opieką, taką 4-miesięczną, więc raczej wątpię by udało mi się skończyć czy napisać cośkolwiek innego. Później jestem w domu tydzień i mam nadzieje, że uda mi się dopracować to COŚ, co macie otrzymać. Na pociechę powiem, że na pewno wstawię to przed końcem wakacji.  A może i Mitsu mnie zaciągnie do pisania jak u niej zawitam. Kto wie. Boziu, w taki gorąc nic się nie chce ;___; Tylko  pić zimną wodę. W ogóle sama sie sobie dziwie, że wstawiam to o tak wczesnej godzinie (xD ta, bardzo wcześnie). Ale jak nikogo nie ma w domu to mam czas dla siebie, wcześniej niż tylko późnym wieczorem i w nocy. Dobra, więc miłego czytania. c:

10 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia z siostrzeniecą ^^. Ciekawi mnie to ,, COŚ" . I masz racie jest strasznie gorąca, choć u mnie wczoraj była burza (nareszcie! :D). Nie chcę być niemiła czy coś, ale kiedy pojawiłby się rozdział Nigdy nie zrezgynuje? Naprawdę chciałabym wiedzieć co się tam dalej potoczy. Miłych wakacji <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu mi to robisz T_T
    "Cierpliwość popłaca" - będę się tego trzymać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, hej, czołem, Ayami się zgłasza :3 Ciekawi mnie co Ty tam tak skrupulatnie szykujesz >3< I nie tylko Ty siedzisz w chałupce XD Ja co prawda jeszcze kilka dni, no ale zawsze coś XD u mnie też upał ToT A jak w całej Polsce mówi się o burzach, tak mój region one omijają, jakby się bały! Powodzenia z siostrzenicą @.@

    Miłych wakacji ♥ w wolnej chwili zapraszam do siebie. W wyniku pewnych zawirowań znajdziesz mnie teraz na http://dary-losu.blogspot.com :3

    Pozdrawiam!
    ~Ayami

    OdpowiedzUsuń
  4. *płacze* wwrróóóććć T^T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wróócę, jak mi się nocki skończą w pracy xD

      Usuń
  5. Ehhh ~T_T~ umieram bez Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  6. Miharuś , gdzie jesteś ;_ ; ?! Tęsknimy T^T Onegai , wracaj szybciutko ._. ~

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma cię już kilka miesięcy ! Tęsknimy ;_ ; Wracaj szybko z kilkoma nowymi rozdziałami T^T

    OdpowiedzUsuń