środa, 26 lutego 2014

Informacja VI (No w końcu? *o*)

Misiaaaaki *^*
No, tak jak mówiłam, jeżeli nie będzie z mojej strony odzewu w lutym po sesji, to umarłam. Otóż nie! Choć sesja mnie wykończyła, to tak naprawdę jedynie otarłam się o śmierć. Jestem chora ;__; gorączka by mnie zabiła, ponadto ból mięśni i głowy, jak również bardzo męczący kaszel i ból zatok. A od poniedziałku zaczęły mi się zajęcia, na które oczywiście do tej pory nie poszłam. Świetny początek drugiego semestru c: Chciałam wam sprezentować odrazu poprawione stare rozdziały z Nigdy nie zrezygnuje, niestety wciąż nad tym pracuje. Są bardziej sensowne i da się je czytać, ale błędy na pewno jeszcze są, więc nie musicie mi ich wypominać c:. Obiecałam nie zmieniać nic ważnego w fabule, jednakże... musiałam. Po prostu nie mogłam tego tak zostawić xD. Mam na myśli sen Tetsu z poprzedniego (VI) rozdziału. Wiem, że pewnie niektórzy są zawiedzeni, bo były jako takie seksy, a teraz nie ma ich wcale. Niestety musicie mi to wybaczyć. Tu też pewnie część zasmucę, ale nic zboczonego nie pojawi się raczej długo, długo, długo w tym opowiadaniu. Kolejna rzecz jaką musiałam zmienić to miejsce rozmowy Kagamiego i Kuroko w rozdziale III. Gracze podczas przerwy w meczy siedzą na ławce, nie w szatni. Dlatego też, ta dwójka nie mogła wyjść porozmawiać na dworze. Zmieniłam, że odeszli na bok. No, co jeszcze? Uległa zmianie również scena pocałunku na plaży w rozdziale (IV) był to delikatny pocałunek, bez wciskania języka do ust Kuro. To Tyle c: Smacznego. Tj miłego czytania ^^"


33 komentarze:

  1. W koncu !! Tyle czekania ! Mam nadzieje,ze reszte bedzisz dodawac w miare sprawnie :) duuuuzo weny i powrotu do zdrowia !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah no postaram się ^^" jak już wróciłam do tego opowiadania to jest dobrze xD wybaczta mi, że dodałam tak późno ;__; i dziękuję C:

      Usuń
    2. Tobie wybaczyc moge xd to jedyny blog na ktorym moge poczytac moje ukochane AoKuro w wersji powiadania a nie one-shota :(

      Usuń
    3. No, dokładnie. Nie mam pojęcia dlaczego nikt nie pisze opka z Aokuro. Ciągle tylko Aokise, ewentualnie Aoaka-,-
      Nawiązując do notki to cieszę się że wróciłas i coś dodałaś. Jesteś pierwszą blogerka pisząca opko z tą parka jaką kiedykolwiek znalazłam. Będę tu na pewno zaglądać:)
      Pozdrawiam i życzę weny

      Usuń
    4. Hah obu wam dziękuje c: a drogi anonimku, piszesz, że jestem pierwszą blogerką piszącą opko z AoKuro jaką kiedykolwiek znalazłaś? Z tego co wiem, to chyba nie ma innej osoby, która z tą parą tworzyłaby jakąś serie. z oneshotami się jedynie zetknęłam. Szczerze mnie to dziwi, to ja zapoczątkowałam pisanie o tej parze, tak jak Black AoKise, ale nie sądziłam, że jako tako będę jedyna o.o PS. 8 rozdział się tworzy xD

      Usuń
  2. Sama chyba też zacznę pisać bo to mnie powoli dołuje xD nie wiem czemu,ale jakoś nigdy nie strawiłam AoKise i chyba nigdy się nie przekonam....jak rozdział się tworzy to dobrze już nie moge sie doczekać ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah, widzę pokrewne dusze jeśli chodzi o stosunek do parki AoKise;3 Próbowałam, ale również nie mogę tego strawić.
    Bardzo cieszę się, że tu trafiłam;) Nawet nie wiedziałam, że jest też aż tyle cichych fanów AoKuro, których również szukałam, heh. W sumie to tak jeszcze trochę bredząc o tej kochanej parce to znalazłam bardzo ciekawe... opko (?) ma zaledwie 2 rozdziały i chyba zawieszony. Cóż w każdym bądź razie autor ciekawie przedstawił uczucie Aomine do Kuroko. Według mnie to było urocze:> Tekst nazywa się "W Poszukiwaniu Tetsu"(czy jakoś tak) i jest to fanfiction. Sorki za spam, ale naprawde polecam^^
    Oczywiście Miharu nadal jesteś i będziesz for me numerem jeden;)
    No i niecierpliwie czekam na next'a :D
    Anonimek będzie się chyba podpisywal
    ~♡~
    Emiko
    P.S. powyższy anonimowy kom. też mój, tak dla jasności;]

    OdpowiedzUsuń
  4. - Happynami: Jakbyś zaczęła pisać to obowiązkowo się mi pochwal, ke? c:
    - Emiko:
    Ah, teraz przynajmniej wiem jak się do Ciebie zwracać! c: daruję sobie przeczytanie tego opowiadania, które mi poleciłaś z trzech powodów c: to AoKuro (zdołuje się, że mój styl pisania to dno xD), nie chce nieświadomie czegoś stamtąd ściągnąć, no i jest porzucone przez autora, a pewnie chciałabym znać ciąg dalszy, przez co sama zaczęłabym go tworzyć w głowie i no... poplątałoby mi się ^ ^" I no dziękuję ślicznie za takie komplementy, ale czy to nie lekka przesada? xD to tylko ja.

    Taka ciekawostka zaczęłam też tworzyć niespodziankę, nie yaoi. Ale jestem pewna, że każdemu, lubiącemu KnB się spodoba c:
    A taka autoreklama (xd) nagrałam ostatnio (w tyg. temu xD) nowy cover, więc jakby ktoś ciekaw był odrobinkę, to zapraszam na mój kanał na YT c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pff no ba,ze sie pochwale xd w sumie emiko ja mam te same zdanie co ty i tez sie ciesze ze tu trafilam a wiesz jak kiedys zalamalam widzac date VI rozdzialu ? Chyba tego...nie pamietam...a i fanfiction czytalam bardzo fajny i szkoda,ze zawieszony :(

      Usuń
  5. Miharu ehh wybacz nie chodziło mi o to żebyś poczuła się "gorzej" mówiąc Ci o tym opku tylko po prostu naprawdę polecam ten tekst zainteresowanym^^ i nie, nie przesadzam. Jesteś dla mnie nr 1 jeśli chodzi o Aokuro i kropka :|
    Happynami, cieszę się, że podzielasz moje zdanie w obu przypadkach, a autorke tego fanfiction trzeba by jakoś ruszyć do pisania=~=
    ~♡~
    Emiko

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze mnie zmotywuj do zalozenia bloga xD po wczorajszej probie uznalam,ze wyglad u mnie lezy i pali....beznadzieja ! XD a miharu zaraz dostaniesz 4 faule za blad w zapowiedzi xd tak dlugo czekalam na 3 marca a tu nic xD (oczywiscie tylko sie draznie bym na jędze nie wyszla ^^)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyyybacz ;____; nadrabiam braki na uczelni i jakoś tak nie wyszło ._.

    OdpowiedzUsuń
  8. T.T Miharu Gomen, Gomen, Gomen....nie napisałam tyle czasu żadnego komentarza :c (dzisiaj wrócił komputer z naprawy). Przeczytałam już oczywiście rozdział VII i poprawki wprowadzone w poprzednich c:. Co do tych "scen", które się nie pojawią... z jednej strony szkoda, że nic się nie wydarzy CIEKAWEGO (powalona yaoistka - wybaczcie >.<) a z drugiej cieszę się, bo to będzie oznaczać dłuższe opowiadanie, a relacja będzie się dłużej budować, będą wzloty i upadki etc. No więc biorąc to pod uwagę, to się cieszę. Pragnę powiedzieć, że to TY jesteś autorką i decydujesz jak będzie to wyglądać. Ważne żebyś była z Siebie zadowolona. Ja jak na razie jestem z Ciebie <3. Trzymaj się mocno, spokojnie pracuj. Mam nadzieję, że już wyzdrowiałaś :3
    Pozdrawiam cieplutko, ściskam xD i DUŻO WENY <(^.^<)
    PS: Mam nadzieję, że jakoś odnajdziesz sens tej wypowiedzi :D. Trzymaj się Miharu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej hej! ^^ Co tam u ciebie? Dawno cię tu nie było...
    (nie, to nie jest żadna aluzja xD)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej jak nie dasz znaku zycia zaspamuje tu glupotami na smierc xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Ejo Ejo bez spamienia mi tu xD Daje znak życia! Cierpie na brak weny xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cierpisz na brak weny, tak?! Ooooo nieee... zrobie tak, że aż będziesz rzygać tą weną!

      ...tylko odezwij się na gg xD

      Usuń
  12. Jak to ?! :c smyteczeg.... No ale kiedyś przejdzie ;) Trzymam kciuki ^_^
    Miharu! Miharu! Miharu!!! 頑張って
    Pozdrawiam Miyabi ;3

    OdpowiedzUsuń
  13. Lol xD ja tez bym miala brak weny w takim miejscu xD ale zapewne bym zrobila scene pobicia xD Miharu moja droga mam nadzieje, ze wena szybko wroci tym czasem masz myslec nad cd ! Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękówka wam ♥

    Kuzaji nie no... ten moment mam przebrnięty, gorzej z dalszą częścią. Mam pomysł, ale jak myślę o pisaniu to jestem chora ;___; postaram się jednak postarać (?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wena wróciła! :o coś nowego sie niedługo pojawi :D

      Usuń
  15. Miharu ! Bo cie znajde o potłuke talerze w nocy ! Kiedy next ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jak ma plastikowe talerze ?c:

      Usuń
  16. To je potne nożyczkami c:

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaczatuje na otwarte okna muhahahaha ^_*

    OdpowiedzUsuń
  18. Burek, to raczej ja otwieram okna w swoim domu nie Ty >.>
    Spokojnie Kuzaji, jutro aktualka c:

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuje :D nie bede musiala odwalac aktu wlamania :D

    OdpowiedzUsuń