piątek, 24 stycznia 2014

Informacja V ( I'm sorry D: )


No więc Miśki...
Tak jak i zapowiedziałam dziś rozdział pierwszy Parasolki. Mam nadzieje, że komukolwiek to opowiadanie przypadnie do gustu ^^ Oprócz tego kilka informacji :x w tym jedna ważna, zwłaszcza dla tych co oczekują VII rozdziału Nigdy nie zrezygnuję. Otóż do końca stycznia mam nawalone egzaminów, zaliczeń i wgl, więc na rozdzialik musicie poczekać do lutego D: Zaczną mi się ferie, więc myślę, że szybko się wtedy pojawi to czego oczekujecie C: Co jeszcze...
Jak zwykle zapomniałam co ja tu jeszcze chciałam napisać. No właśnie! Jeżeli chodzi o poprzednie rozdziały z AoKuro myślę, że je wezmę do poprawki. Po przeczytaniu ich jestem załamana. Ale nie martwcie się, sens będzie taki sam, żadnej nowej akcji w nich nie dodam, a jedynie sprawie, że będzie się to lepiej czytało osobom, które tu może jeszcze trafią. Może będzie kto chętny do ocenienia przed zmianą na lepszą wersję? I ostatnia sprawa, chce podziękować bardzo Miyabi. Za co? Za komentarze pod tymi beznadziejnymi rozdziałami xD Nie wiem czemu napełniło mnie to weną i jakoś chętniej mi dokończyć rozdział VII c:
I dziękuje oczywiście wam bardzo za życzenia urodzinowe!
Zapraszam do czytania C:

20 komentarzy:

  1. O jej :3
    Tak mi się ciepło na serduszku zrobiło ^^. Nie ma sprawy miśku :D Mnie się na serio dobrze czytało te rozdziały >.<. Aż tak nie wiem co pisać....No ale czekam cierpliwie na rozdział VII <3 Jak to znajomy mi powtarzał: "Cierpliwy kamień ugotuje" xd No ale nie ukrywam, że oczekuję akcji ;)
    No więc Miharu, tak trzymaj <(-^.^-<) I jak zawszę DUŻO WENY <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha dziękuje Ci bardzo za te komentarze c: oczywiście niestety zauważyłam je po czasie jakimś i to przypadkiem xD

      Usuń
    2. Oj tam, oj tam :D Avka zmieniłaś widzę :) Tak w sumie, to jak to wyszło, że zaczęłaś pisać opowiadanie akurat AoKuro ? (Mój ulubiony paring z KnB <3 )

      Usuń
    3. A no avka już dawno haha c: Jak wyszło... po prostu pojawił się w mojej głowie taki odchył, a że jakoś nie przepadam za yaoi w tym anime, a właściwie go tam nie widzę to żeby nie zbzikować przez te wszystkie doujiny i arty zaczęłam tworzyć tu coś z ich parą. To nieco skomplikowane i przeczy sobie samemu, ale tak to wyszło...

      Usuń
    4. xD (tak, nie mam innego określenia). Ja tam jestem zadowolona bo mam co czytać ;)

      Usuń
  2. Osoba do oceniania poprzednich rozdziałów AoKuro, mówisz? Łe, to ja się piszę! :D I tak miałam się za to zabrać (tak, przyznaję się, nie czytałam jeszcze), to od razu upieczemu sobie dwie pieczenie na jednym ogniu i każda z nas się naje :P
    Powodzenia z tymi egzaminami :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wróciłaaaaaaaaaaaaś *zmienia się w glona przy ekranie* ; w ; brakowało mi AoKuro w fandomie i to bardzo.Wjem,że nie komentowałam za co się kajam ;-; teraz jestem innymi człowiekiem *ściana mym księdzem*
    Aw czekam z niecierpliwością i trzymam kciuki za egzaminy ♥
    I lecę czytać rozdział ;w;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JESTEM DZIECKIEM Z DOWNEM..... dopiero się skapowałam,że już dawno zaczęłaś wstawiać ;_________________; *żałoba*
      Tylko,że mi blokowało bloga jak na niego wchodziłam wcześniej ;______;
      Także dziecko z downem zaciesza z kilkumiesięcznym zapłonem ; u ; ♥

      Usuń
  4. AoKuro to mój ulubiony paring to jedyny konkretny blog więc sie ciesze na kolejne rozdziały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, już luty i za chwile będzie "czerwono" xdd no a ja liczę na jakiegoś speszjala AoKuro z tej okazji <3 Miharu trzymam łapki za Ciebie =*,*=. No a jak tam egzaminy Twoje wgl. ? Trzymasz się mam nadzieję.
    Pozdrawiam z anonima bo na fonie siedzę - Miyabi i oczywiście WENY DUUUŻOOOO !!

    OdpowiedzUsuń
  6. DAWAJ NEXT AOKURO !! JUŻ xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Troszeczkę cierpliwości jeszcze :c

    OdpowiedzUsuń
  8. Cierpliwosci....ja juz jej nie mam T.T blagam !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jutro będzie c: wszystko w notce wyjaśnię ^ ^" Wybaczcie

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam cie za slowo moja droga :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje jutro jest juz dzisiaj ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapewne wstawi notke przed polnoca xd

    OdpowiedzUsuń
  13. T.T Miharu, bo nie mam co czytać xD Wszyscy na Ciebie liczą :D
    Nie mam laptopa (na szczęście tylko do piątku c:) więc z anonima ;)
    Pozdrawiam
    ~~ Miyabi

    OdpowiedzUsuń