poniedziałek, 6 stycznia 2014

Informacja III (mała zmiana planów)

Miśki moje!
Musicie mi wybaczyć D: znów się coś nie wyrobiłam z czasem. Mój humor ucierpiał, do tego załamuje mnie fakt, że sesja zbliża się dużymi krokami. Trzymajcie za mnie kciuki ładnie proszę, ;___; ktokolwiek. Jak w lutym nic się nie pojawi to znaczy, że umarłam [*]. Albo leżę w szafie z załamaniem nerwowym. Stwierdzam, że dodawanie nowości w ten sposób jest naprawdę udanym pomysłem. Nie muszę śmiecić w notce z rozdziałem, a też mogę pisać co chce. I kto chce ten czyta c: No, ale ja wiem, że wy tu oczekujecie rozdziału. Jednakże jak sam tytuł mówi - mała zmiana planów. Dostaniecie dziś prolog do Czarno białej miłości, gdyż po przeczytaniu pierwszego rozdziału Depression załamałam się psychicznie jak bardzo to jest... głupie. Dlatego, dostaniecie ów rozdzialik w następnym tygodniu. Bardzo przepraszam, bo z tego co sie orientuje to przypadło, więcej niż jednej osobie, to opowiadanie do gustu. A przynajmniej są chętni poznać co jest dalej. Ale obiecuję! 10/11 styczeń będziecie mogli wypatrywać kolejnej informacji, w której znajdzie się dalsza część Depression. No, ale nie przedłużając, zapraszam do czytania C:

6 komentarzy:

  1. Hej :), miło mi się przeczytało pierwsze rozdziały "Nigdy nie zrezygnuję" więc chciałam zapytać, czy będziesz kontynuować to opowiadanko (było by ekstra *.*). Muszę jeszcze zerknąć na inne :D.
    Pozdrawiam i życzę weny w pisaniu ;)
    ~~ Miyabi (nie chce mi się na konto google logować xD)

    OdpowiedzUsuń
  2. khekhem, ja tylko chciałam powiedzieć, że... czekam :3
    No to... miłego wieczoru :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nnnn to musisz poczekać do 15tego :x mała zmiana planów znowu xD to przez test jutrzejszy. Ale za 3 dni bedziesz mogla sie na pewno spodziewać rozdziału ^^"

      Usuń
    2. no ja mam nadzieję :3

      jak coś, u mnie MidoTaka, zapraszam :3 ---------------> http://wyrwane-kartki-kalendarza.blogspot.com/

      Usuń