piątek, 13 czerwca 2014

Informacja VIII (Jakoś tak dużo)

Czeeeść bananki C:
Tak bardzo można na mnie polegać, co nie? -_-
Przepraszam po raz kolejny. Zdaje się, że pod koniec roku szkolnego wszyscy mają jakieś problemy, nawet jak nie chodzi się do szkoły. Dziś mam dla was skromnie drugi part Oczami Misia. Miał też pojawić się rozdział [Nie, nie określę się z czego], aczkolwiek parę rzeczy sprawiło, że dopiero go kończę. Aktualka mogłaby pojawić się co prawda później, ale niet. Chce poruszyć parę spraw. Przede wszystkim komentarz Vergessenes [cud jeżeli napisałam poprawnie..] pod ostatnim rozdziałem Nigdy nie zrezygnuję. Tak, była to krytyka, ale muszę się zgodzić z koleżanką co do tego, co tam napisała. A przynajmniej część dotyczącą opisów. Choć znam osoby, które ich nie lubią to myślę, że brakuje mi ich w rozdziałach. Szczerze mówiąc już jakiś czas temu chciałam zawiesić działalność na blogu. Pisanie stało sie dla mnie o wiele trudniejsze niż dawniej [dziwne to takie], zaczęło mi w opowiadaniach czegoś brakować, przez co wydawały mi się strasznie proste [nie, że łatwe], bezpłciowe, suche, puste... Mam nadzieje, że rozumiecie o co mi chodzi. Jednak jak widzicie jestem nadal, nawet jeśli niezbyt często. Szkoda mi to porzucać, zwłaszcza, że komuś się to podoba. Dlatego po protu spróbuje się poprawić. Trzymajcie kciuki. Ale co do momentu w której mojej czytelniczce [pozdrawiam V xD] zabrakło dialogów... ich nie było tam celowo. Końcówka była czysto wzięta z anime, tylko oczywiście w skróconej wersji. Nie widziałam sensu rozpisywać tego co mówili w anime/mandze. C: Kolejna rzecz. Ktoś zapytał mnie [anonimek] czy opowiadania w Zapowiedziach są w takiej kolejności jak będą dodawane. Odpowiadam iż nie. Kolejność jest przypadkowa C:  Dziękuję wam jeszcze za komentarze. Bardzo, bardzo one motywują. Zwłaszcza mnie, gdyż mam tyle wiary w siebie co królik ogórków w swojej norze. Następna aktualka, już z rozdziałami powinna pojawić się w ciągu tygodnia, o ile tylko według planu wszystko mi się unormuje. Ah, co do urodzin bloga [Hurra!] cóz, minęły dwa latka. Uczcimy za to przeniesienie z onetu na blogspot, co miało miejsce 1.08. Tym razem na pewno, bo już od długiego czasu szykuje dla was coś większego.
A teraz już zapraszam do czytania c:

Jakby ktoś chciał, założyłam ask'a [wina YouTub'erów] - Miharu679 [pojawi się też w zakładce O Autorce.]
Zaś na YouTub'ie pojawił się, na moim kanale nowy cover.

8 komentarzy:

  1. Ah, jak się ciesze ze ŻYJESZ!!
    Naprawdę, naprawdę (może) się trochę zawiodłam ze dopiero teraz coś napisałaś..
    Ale wybaczam. hahahha :*
    Taki żart.
    Tak naprawdę ogromnie się ciesze ze wróciłaś, ale szkoda ze nie masz weny (tak to sobie tłumacze xD)
    Juz nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału.
    Tik...Tak...Tik..
    Wspaniale piszesz!
    Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. =.= Miharu-san zadziwiasz mnie.
    Ani mi się waż zawieszać tego bloga T_T. Co ja bym czytała ?!
    Zaraz się zabieram za rozdział. Uwijaj się ;)
    Ganbatte !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. skąd chcesz mieć ogórki w norze skoro nie chcesz z niej wyjść ? i tak, czytałem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przecież niej wychodzę ;__; tylko nie zawsze znajduje ogóraski

      Usuń
  4. u mnie jest mnóstwo ogórasków :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zazdroszczę :o !

      Nowa notka w poniedziałek (23ci), gdyż teraz w czwartek wyjeżdżam nad jezioro odzyskiwać wenę i do niedzieli brak internetu c:

      Usuń
    2. dzieki bakami

      Usuń